9/11/13

Body language

Choosing the model for a home esthetics brand is one of the toughest tasks.
In addition to glowing with health she has to have perfect skin. 
Skin that does not need Photoshop editing .

So for this project , branding of Sensica , after several auditions , we chose lovely Adriana .


The original intention was to create body landscapes with only a slight shade of her face.


But her beauty and sense of vitality conquered us


And frames showing her radiating face were chosen .




And of course healthy sexy body shots too .











בחירת הדוגמנית למותג טיפולים אסתטיים היא אחת המשימות הקשות ביותר

בנוסף לזוהר של בריאות עליה להיות בעלת עור מושלם

עור שלא צריך עיבוד פוטושופ בעריכה

אז עבור פרויקט זה, מיתוג של  חברת "סנסיקה", אחרי כמה אודישנים, בחרנו באדריאנה המקסימה

הכוונה המקורית הייתה ליצור צילומים של "נופי גוף" עם רמז לפנים

צילומי גוף כמעט אבסטרקטיים

אבל היופי שלה ותחושת החיוניות כבשו אותנו

ופריימים עם פניה הקורנים נבחרו.

וגם צילומי גוף מלאי חיוניות וחושניות ,כמובן





Photographer : Miri Davidovitz
Branding Agency: Adlai & Partners
Creative Director: Adlai Stock
Designer: Nurit Young
Copywriter: Amir Berant

No comments:

Post a Comment