6/24/14

Very Long Legs

כשהייתי ילדה אהבתי מאוד את איורי האופנה של ריקי בן ארי שהתפרסמו אז בירחון הנשים "את" .
הייתי מסתכלת עליהם ומנסה לצייר כמוהם במשך רוב שעות הלימודים (אני מקווה שהבנות שלי לא קוראות את זה ) .


הדמויות שבאיורים הופיעו במקבצים גדולים והותירו עלי רושם עז .


 כל האיורים שלי בכיתות ו' - ח' (אח"כ הפסקתי) התאפיינו ברגליים אין סופיות , עיניים ענקיות וטורסו צנום 
 .בדיוק כמו אצל המאיירת הגדולה . 


כשניגשתי לצילומי האביב למגזין "שמנת" הסגנון של ריקי בן ארי היה לי להשראה .



כדי ליצור את האפקט של רגליים אינסופיות צילמתי מגובה מאוד מאוד נמוך עם עדשה רחבה


את עניין מקבצים גדולים של דמויות אני נוטה לאמץ לעיתים מאוד קרובות 


וגם הפעם עשיתי זאת ,בקטנה . 

צילמנו בגן יעקב , ליד עץ השיטה הגדול ,שם היו נערכים מפגשי הכיתה שלי בימי שישי .בקיצור הרבה השראה מימי הילדות . .



המקום שופץ לאחרונה והארכיטקטורה היפיפיה שלו , באה שוב לידי ביטוי .


נעה נוז'יק עשתה את הסטיילינג עם הפרופורציות החדשות של הקיץ - חולצות נוקשות עם נפח , צבעי פסטל וחליפות מכנסיים תואמות .


When I was a child I loved the fashion illustration of Ricky Ben-Ari .I used to look at them and tried imitating it during most of school time  (I hope my girls are not reading this ...).

 
All my illustrations  were characterized by endless legs, huge eyes and a skinny torso. Exactly like the great illustrator's.

 For the spring editorial of Shamenet 
Ricky Ben-Ari's figures were the  inspiration.To create the effect of the endless legs I have photographed from very low height with a wide lens.
We shot in Gan Yaacov , near the big acacia tree, where my class sessions were held on Fridays. 
A lot of inspiration from childhood.
The place was recently renovated and it's beautiful architecture, is manifested once again.
 Noa Nozik's styling picks the new proportions of this summer - shirts stiff with volume pastel colors and matching trouser suits.

No comments:

Post a Comment