1/18/16

מה אני לובשת עכשיו - דנה זליג


בד״כ כלכליסט מעלים את הכתבות שלנו בסידרת ״מה אני לובשת עכשיו ?״ , לאתר. מאחר והפעם לא עשו זאת ואני לא רוצה שתפספסו את דנה זליג המקסימה והמעניינת, אני מעלה את הכתבה לכאן, פלוס תמונות נוספות כבונוס למתמידים/ות :)                    י










 
 דנה זליג (30), מעצבת, עובדת בקרן הון סיכון לסטארט אפ,  בביתה
לובשת: מכנסיים: מחנות לנז'רי במדריד
 סריג ונעליים: זארה
ז'קט:     Tres
משקפיים: פראדה

סגנון: "בסיסי, בייסיקי. אני אוהבת בגדים פשוטים ונוחים, משהו שאני יכולה ללבוש מבוקר עד ערב. הבדים חשובים לי,  מבחינת הנפילה שלהם, וההתאמה לגוף. אני כמעט ולא עונדת תכשיטים, ואם כן אז זה משהו נקי וקטן . כמו עגילים צמודים. הגדולה בבגדים שקטים היא האטיטיוד".    י
עיצוב: "לצאת מאזור הנוחות שלי".      י
. ממש עכשיו סיימתי תואר שני במסלול עיצוב וטכנולוגיה בבצלאל. הלימודים התקיימו בהנסון (מבנה בית החולים למצורעים בירושלים) וזו הייתה חוויה. פרויקט הגמר שלי עסק בעיצוב ובחומר – במודלים שמתקפלים בכוחות עצמם".
השראות:  "אני שואבת השראה מהרבה דפוסים מהטבע, מתנועה, מכוריאוגרפיה".   י
מעצבים ישראלים: "אני מאד אוהבת מעצבים ישראלים.  אני כמעט שלא עושה קניות, אבל כשאני קונה משהו אני נהנית לפרגן למעצבות מקומיות. למשל, שלוש המעצבות שמאחורי המותג

 Tres  
נעה גור, דפנה פילוסוף ונוי גוז שעושות גזרות נשיות וקוליות, 
Zucker 
 של האחיות עינב והדס שמעצבות בייסיק איכותי 
 Layou 
 המונוכרומטי של הילה שרון
 Hannah
של רותם מיץ וניר גואטה
  וכמובן הנעליים  של רותם גור                       
 

מעצבים לא ישראלים: "זה כמובן עניין של נגישות. אני הכי אוהבת את קום דה גרסון  - הם לא עושים רק אופנה אלא מעורבים גם בפרויקטים טכנולוגיים ואמנותיים מעניינים. גם דמיר דומא מעניין אותי. יש בו משהו אותנטי. הקולקציות שלו קצת לא מעובדות, יש לו מעין טעם אסייתי מעורפל" .            י
הארון שלי: "בתקופה האחרונה הוא במגמת צמצום. אני רוצה שיהיו לי  בו 20 פריטים, בארון, להגיע לאיזה לתמצות כזה".          י
  



 טקסט והפקה - עילית מיינמר
צילום - מירי דוידוביץ
הופיע במוסף ״באזז״ של כלכליסט, בעריכת מור גורדון

ניתן לראות עוד פרקים בסדרה ״מה אני לובש/ת עכשיו ?״ - בלינק הזה







No comments:

Post a Comment