9/18/17

Ancient city, New city


התצפית היפה ביותר על תל אביב נמצאת ביפו



הבלוג הזה נועד במקור בעצם, לספר לעולם איזה לוקיישנים מדהימים יש בארץ, כדי שיבואו לצלם פה 
טוב, זה עבד כבר כמה פעמים
אז אני ממשיכה
והפעם על עיר שאני ממש ממש אוהבת וכבר כתבתי עליה המון כי אני מצלמת בה המון - יפו

 זה פוסט על הרומן שלי עם יפו העתיקה, או דעות מתחלפות לגבי לוקיישנים, וגם על מותג בגדי ים ישראלי נהדר
***
במשך שנים יפו העתיקה היתה בעיני קיטץ׳
סמטאות נקיות מדי, כמו דיסנילנד של עתיקות לתיירים

כילדה נהגתי ללכת עם הורי ליפו העתיקה, לאכול גלידה על המרפסת של ״קפה אלדין״ שצופה לתל אביב. כשגדלתי חשבתי שיפו העתיקה היא מלכודת תיירים. מה שדי נכון. אבל לאט לאט הבנתי שהיא באמת מקסימה. האבנים העתיקות, הסימטאות, הכנסיות, הים ומנגד תל אביב הסוערת. ומה לעשות, חלק מזה נוכס ע״י התיירים. כמו בויה ונטו , בשנז אליזה ופיקדילי סירקוס, אם להיתלות באילנות גבוהים. הפעם הראשונה שצילמתי ביפו העתיקה היתה לקטלוג גרמני 
ואמרתי לעצמי שלא נורא, הם בטח יאהבו את זה כי הם גרמנים ולא יבינו שזה קיטצ׳ ויחשבו שיפו העתיקה אקזוטית
אח״כ הבנתי שהיא באמת אקזוטית ונדירה, ואין הרבה כמוה בעולם כולו
ואז התחלתי לצלם ביפו העתיקה בלי רגשות אשם
אני מדגישה את העתיקה כי את עג׳מי אהבתי תמיד וצילמתי בה כל הזמן . ז״א - מאז שהתחלתי לצלם..         י



לצילומים של אספרי דה וקאנס, מותג בגדי הים היוקרתי, החלטנו להשתמש באלמנטים שיחודיים לישראל בכלל ולתל אביב בפרט





ים כחול, שמש, חול זהוב, אבנים עתיקות, סמטאות ודלתות מיסתוריות  ותל אביב המלהיבה מנגד. אתר היסטורי חד-פעמי ומנגד העיר המסעירה - תל אביב !        י
את הצילומים בחרנו לעשות על שפת הים היפה של יפו, בעיר העתיקה 



וגם בנקודה בנמל יפו שצופה על תל אביב וקו הרקיע שלה





אני מקווה שההתלהבות שלנו מיפו , מתל אביב ומאספרי דה וקאנס, עברה בצילומים 





No comments:

Post a Comment