2/10/20

On color palette - על פלטת צבעים


הכל חשוב !           י
המצולמים, הלוקיישנים, התאורה, המצלמה, ההעמדה, הרעיונות, הבגדים, האביזרים .....     י
 אבל בצילומים החדשים ל״סודה סטרים״ הדבר החשוב ביותר שעשינו מבחינה צילומית, היה להכין פלטה של צבעים
שלפיה עבדנו.          י
 כל מה ששמנו בצילומים - הבגדים, האיפור, האביזרים וכו היו לפי הצבעוניות של הפלטה.          י
כשישבנו על הרעיונות לצילומים ושלחנו זה לזו רעיונות נזכרתי שלמרות שאני בד״כ מכוונת לצבעוניות מתונה כשמדובר בצילומי ״לייף סטייל״ הרי שמותגים בד״כ רוצים שהאווירה תהיה שמחה וצבעונית.     י
 אין לי שום דבר נגד שמחה וצבעוניות, להפך, אבל אם לא עושים בזה סדר, זה מתכון בדוק למראה מבולגן וזול.            י
 לכן הצעתי שנבנה פלטה של צבעים, שכל חלק מהצילומים צריך להיות ״גזור״ ממנה, מתוך מחשבה שברגע שהכל יהיה בצבעוניות שהגדרנו הכל יראה טוב. טוב במובן של מתאים והרמוני.             י
זה לא רק ״לדבר באותה שפה״ אלא מסגרת די קשוחה שעושה סדר.        י
בפלטות שלפניכם אתם יכולים לראות את הדיון שהיה לנו, לי עם המנהלת הקריאטיבית של הצילומים , זוהר נאמן מ  361 מעלות.         י



את הפלטה הראשונה ביקשתי שתקרר קצת
ודרך השלבים בהמשך הגענו לפלטה הלפני אחרונה שמקובלת על כולם, כולל האנשים מסודה סטרים






אחרי שהורדנו את הצבע הכתום/בריק ש״הצהיל״ מדי את הצבע הכללי, הוספנו שחור כי באחד מהלוקיישנים המטבח היה שחור
בחרנו איזה שחור להוסיף

זו פלטת הצבעים הסופית שאושרה  ונשלחה לכל מי שעבד על הצילומים.               י
 ***

ואלה הצילומים








מה דעתכם, שמרנו על הפלטה ?             י
***

בנוסף לצבעוניות, עבדתי בכל הפריימים בעדשה רחבה ובצמצם פתוח.        י 
עדשה רחבה - כדי לתת לצילומים עומק. שהדמויות המצולמות לא יהיו על משטח אחד ישר למצלמה (מה שלא קורה בד״כ בחיים).     י
צמצם פתוח - כדי לתת אווירה קצת יותר משוחררת וסנאפשוטית, פחות מדוייקת.        י
פלאשים הוספו מדי פעם מאחור, כדי להאיר את החלל ולתת לצילום תחושה יותר אוורירית.             י





צילומים נוספים אפשר לראות כאן 



***

No comments:

Post a Comment