1/13/20

Roladin Campaign - קמפיין חנוכה רולדין 2019


זו השנה הרביעית שאני שותפה ליצירת קמפיין חנוכה של ״רולדין״, ובכל פעם ניצב בפנינו אתגר חדש. מלהיב אבל גם מפחיד. האם נצליח והאם נעמוד ברמה של השנה הקודמת ?!                        י



בתכלס לקחנו קמפיין מזון, סופגניות ליתר דיוק, והפכנו אותו לקמפיין אופנה.           י
הסופגניות הן ה ג י ב ו ר ו ת, ובכל שנה אנחנו יוצרים קריאטיב מקורי לקולקציית הסופגניות החדשה שיוצרות השפיות/ים של רולדין.             י
 קריאטיב שמוציא אותן גדולות מהחיים, אופנתיות ונחשקות
cutting edge
   ולא דרך צילומי מזון, אלא להיפך דרך אומנות ואופנה.            י       

***

בשנים הקודמות מצאנו דרכים שונות לדמות את הדוגמנים והדוגמניות לסופגניות, כשבכל פעם השתמשנו במנעד רחב של דימויים. מהסרט ״בלייד ראנר״ ועד לציור של קנדינסקי, מהסרט ״משחקי הרעב״ ועד לזמרת האיקונית סיה ועוד.                                         י




הקמפיין לקולקציה של השנה עמד בסימן של הפכים/ניגודים. ומגוון. לכל סופגנייה בחרנו מישהו או מישהי שמייצגים על פניו משהו שונה לגמרי מהסופגניה, לכאורה לא הבחירה הטבעית.                י
 הסיטואציה שנוצרה, המתח, הדיסוננס הם שמייצרים את הפוקוס, הבולטות והמעורבות הרגשית.                     י
 הפעם המצולמים לא נראו כמו הסופגניות אלא ייצגו תכונה אחת, הפוכה למראה של הסופגניה.                      י
 המסר, אם תרצו, הוא המגוון. כולם רצויים ומקובלים




האתגר הגדול השנה היה למצוא את הדמויות  - לבקנית ,בודי בילדר, תאומות, פנקיסטית ,היפ הופ, אפורת שיער, ואייקון ספורט.                  י



כדי למצוא את הדמויות נעזרנו במלהקת וגם פשוט פנינו לכל מי שאנחנו מכירים ולאנשים ברחוב שנראו לנו.              י
 דווקא הפנקיסטית - כמה שזה נראה פשוט, זה היה מאוד מסובך. אמנם מהרגע שהתחלנו לעבוד על זה היתה לי בראש בחורה בשם ליאן שנתקלתי בה באינסטגרם (וגם פעם ברחוב), אבל עברנו על עוד עשרות אופציות עם יותר פירסינג או תספורת יותר קיצונית, עד שבסוף חזרנו לאופציה הראשונה והטובה. אבל ככה זה, צריך לבדוק בדרך ה כ ל, עד שלפעמים חוזרים להתחלה.                י
לבקנים ולבקניות היה עבורי עולם חדש ומעניין, וגם בודיבילדרים. גיליתי גם שיש באינסטגרם עולם שלם של תאומות ותאומים שלא הכרתי         י
.


בתחום של אייקון ספורט, צור גולן המנהל הקריאטיבי של הקמפיין מומחה והוא הנחה אותנו בעולם מעריצי הספורט.                  י




ואכן אבי נימני הצהוב עורר תגובות אמוציונליות וחזקות בקרב מעריציו.       י
  


דוגמנים כהי עור ודוגמניות בוגרות, אני מחזיקה מעצמי מומחית (:):) ) כך שישר היו לנו כמה אופציות טובות.              י



ועכשיו נותר לנו לאפיין את הדמויות. הפעם בצורה פחות מוקצנת אבל עדיין מאוד סטייל ועם רמזים יותר עדינים לסופגניות.                   י              

 בצילומים של המדידות אתם יכולים לראות חלק מההתלבטויות שהיו לנו, מצבע הז׳קט ועד לניואנסים כמו מסגרת מישקפיים ותוספות שיער


צור גולן , המנהל הקריאטיבי ושותף בסאצ׳י תל אביב, עם ספורטאי נערץ - אבי נימני. סיבה טובה לעשות את הקמפיין :)               י





קניתי בדיוק כזה אחרי הצילומים



וכמה מאחורי הקלעים עם הצוות הנהדר




    
את הצילומים באיכות גבוהה אתם יכולים לראות כאן
   https://www.behance.net/gallery/89056483/Roladin-2019
וגם חלק מהפוסטרים .
מוזמנים לשאול אותי שאלות



*** 

No comments:

Post a Comment