2/10/20

On color palette - על פלטת צבעים



בצילום הכל חשוב !           י
 
המצולמים, הלוקיישנים, התאורה, המצלמה, ההעמדה, הרעיונות, הבגדים, האביזרים .....     י
 
אבל בצילומים החדשים ל״סודה סטרים״ הדבר החשוב ביותר שעשינו מבחינה צילומית, היה להכין פלטה של צבעים
שלפיה עבדנו.          י
 
כל מה ששמנו בצילומים - הבגדים, האיפור, האביזרים, היו לפי הצבעוניות של הפלטה שיצרנו.          י
 
כשישבנו על הרעיונות לצילומים ושלחנו זה לזו רעיונות נזכרתי שלמרות שאני בד״כ מכוונת למראה מהוקצע
 כשמדובר בצילומי ״לייף סטייל״ מותגים בד״כ רוצים שהאווירה תהיה שמחה וצבעונית.     י
 אין לי שום דבר נגד שמחה וצבעוניות, להפך, אבל אם לא עושים בזה סדר, זה מתכון בדוק למראה מבולגן וזול.            י
 לכן הצעתי שנבנה פלטה של צבעים, שכל חלק מהצילומים צריך להיות ״גזור״ ממנה, מתוך מחשבה שברגע שהכל יהיה בצבעוניות
 שהגדרנו הכל יראה טוב.             י
זה לא רק ״לדבר באותה שפה״ אלא מסגרת די קשוחה שעושה סדר.        י
 
ברצף שלפניכם אתם יכולים לראות את הדיון שהיה לי עם המנהלת הקריאטיבית של הצילומים , זוהר נעמן מ  361 מעלות.         י



את הפלטה הראשונה ביקשתי שתקרר קצת
ודרך השלבים בהמשך הגענו לפלטה הלפני אחרונה שמקובלת על כולם, כולל האנשים מסודה סטרים







אחרי שהורדנו את הצבע הכתום/בריק ש״הצהיל״ מדי את הצבע הכללי, הוספנו שחור כי באחד מהלוקיישנים המטבח היה שחור


זו פלטת הצבעים הסופית שאושרה  ונשלחה לכל הצוות שעבד על הצילומים.               י
 ***

ואלה הצילומים
 
 








  שמרנו על הפלטה ?  :)           י
**
 

טכניקה: בנוסף לצבעוניות, עבדתי בכל הפריימים בעדשה רחבה ובצמצם פתוח.        י
 
עדשה רחבה - כדי לתת לצילומים עומק. שהדמויות המצולמות לא יהיו על משטח אחד ישר למצלמה (כמו בחיים).     י
 
צמצם פתוח - כדי לתת אווירה קצת יותר משוחררת וסנאפשוטית, פחות מדוייקת.        י
פלאשים הוספו מדי פעם מאחור, כדי להאיר את החלל בצורה כללית ולתת לצילום תחושה יותר אוורירית.             י





צילומים נוספים אפשר לראות כאן 



***

2 comments: