בצילום הכל חשוב ! י
המצולמים, הלוקיישנים, התאורה, המצלמה, ההעמדה, הרעיונות, הבגדים, האביזרים ..... י
אבל בצילומים החדשים ל״סודה סטרים״ הדבר החשוב ביותר שעשינו מבחינה צילומית, היה להכין פלטה של צבעים
שלפיה עבדנו. י
כל מה ששמנו בצילומים - הבגדים, האיפור, האביזרים, היו לפי הצבעוניות של הפלטה שיצרנו. י
כשישבנו על הרעיונות לצילומים ושלחנו זה לזו רעיונות נזכרתי שלמרות שאני בד״כ מכוונת למראה מהוקצע
כשמדובר בצילומי ״לייף סטייל״ מותגים בד״כ רוצים שהאווירה תהיה שמחה וצבעונית. י
אין לי שום דבר נגד שמחה וצבעוניות, להפך, אבל אם לא עושים בזה סדר, זה מתכון בדוק למראה מבולגן וזול. י
לכן הצעתי שנבנה פלטה של צבעים, שכל חלק מהצילומים צריך להיות ״גזור״ ממנה, מתוך מחשבה שברגע שהכל יהיה בצבעוניות
שהגדרנו הכל יראה טוב. י
זה לא רק ״לדבר באותה שפה״ אלא מסגרת די קשוחה שעושה סדר. י
ברצף שלפניכם אתם יכולים לראות את הדיון שהיה לי עם המנהלת הקריאטיבית של הצילומים , זוהר נעמן מ 361 מעלות. י
את הפלטה הראשונה ביקשתי שתקרר קצת |
ודרך השלבים בהמשך הגענו לפלטה הלפני אחרונה שמקובלת על כולם, כולל האנשים מסודה סטרים |
אחרי שהורדנו את הצבע הכתום/בריק ש״הצהיל״ מדי את הצבע הכללי, הוספנו שחור כי באחד מהלוקיישנים המטבח היה שחור |
זו פלטת הצבעים הסופית שאושרה ונשלחה לכל הצוות שעבד על הצילומים. י |
***
ואלה הצילומים
שמרנו על הפלטה ? :) י
**
טכניקה: בנוסף לצבעוניות, עבדתי בכל הפריימים בעדשה רחבה ובצמצם פתוח. י
עדשה רחבה - כדי לתת לצילומים עומק. שהדמויות המצולמות לא יהיו על משטח אחד ישר למצלמה (כמו בחיים). י
צמצם פתוח - כדי לתת אווירה קצת יותר משוחררת וסנאפשוטית, פחות מדוייקת. י
פלאשים הוספו מדי פעם מאחור, כדי להאיר את החלל בצורה כללית ולתת לצילום תחושה יותר אוורירית. י
צילומים נוספים אפשר לראות כאן
***
מירי אין עלייך!
ReplyDeleteזהר, אין ע ל י ך !
Delete