10/15/20

Different Technique - טכניקה אחרת


לכל צילום מתאימים כללים שונים


   


אם בפוסט הקודם על הטכניקה שמאחורי סדרת צילומים ״לסודה סטרים״ סיפרתי על צמצם פתוח, תאורה מלאכותית לאיוורור הפריימים וזוויות צילום דרמטיות,

הרי שבצילומים האלה עשיתי בדיוק ההפך

 

צמצם הכי סגור ואור קיים, בטמפרטורת צבע מגוונת. לעיתים צהבהב ולעיתים נקי מעורב בצהוב, בתוספת פלאש חלש מאוד בצד כדי לפתוח את הצללים העמוקים.

כי לכל צילום יש מטרה וצריך להתאים אליה את האמצעים.

***


למכשיר חדש של סודה סטרים (כ״כ חדש שנאלצתי להסתיר אותו)

יש איפיון של ״קראפט״

המשימה המרכזית לצורך הצילומים היתה קודם כל למצוא לוקיישנים אותנטיים,עמוסי פרטים מעניינים

בהם עובדים בעלי מלאכה מסקרנים

לצורך העניין בחנו עשרות מקומות עד שבחרנו את השניים האלה

״האבי״

וסטודיו 207

אחרי שמצאנו אותם (חיפושים ארוכים) הכל היה די פשוט  -     י

לארגן את החלל ולצלם !      י


***

בחרתי להדגיש את צהבהבות התאורה הקיימת כדי לחזק את תחושת ה״קראפט״ ( מלאכת כפיים) האותנטית

ולצלם בצמצם סגור כדי שכל פרט מסקרן בחללים היפים האלה יהיה חד וברור.     י

 

 צילמתי בשעות היום ,כשיש אור, כדי שגם בצילום באור קיים, עדיין תהיה תאורה משלימה של האור מבחוץ. חשוב מאוד

 

 

  !

 

 

No comments:

Post a Comment